وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گل شب بو

بدون شک گل شب بو یکی از زیباترین گل‌ها است که علاوه بر زببایی بوی معطری دارد و به گل معطر شب معروف است. این گل جزو خوشبوترین گل‌هایی است که به سادگی می‌توانید آن را پرورش داده و از زیبایی و رایحه آن لذت ببرید. باغبانان توصیه می‌کنند آن را در ارتفاع بالاتری نسبت به سایر گیاهان بکارید تا بوی آن همه جا پخش شود و فضا را معطر کند. گل‌های شب بو بسیار مقاوم هستند و قابل کاشت در باغچه و گلدان هستند. گل‌های شب بو نسبت به هوای خنک سازگاری دارند و معمولا در بهار و تابستان شکوفا می‌شوند و گل باز می‌کنند. گرمای بیش از حد در تابستان می‌تواند رشد این گل‌ها را متوقف کند و باعث پوسیدگی گل‌ها شود. این گل‌ها برای رشد بهتر نیاز به دمای پایین دارند و با بالارفتن دما ممکن است رشدشان متوقف شود.

گل‌های شب بو بسته به شرایطی که در آن کاشته می‌شوند می‌توانند یکساله یا چندساله باشند. در مناطق سردتر که دمای هوا پایین است این گل‌ها بصورت یکساله رشد می‌کنند زیرا در سرمای بیش از حد نمی‌توانند رشد کنند. اما در مناطقی که هوا کمی گرمتر است می‌توانند گیاهی چندساله باقی بمانند. در صورت فراهم بودن شرایط مطلوب این گل می‌تواند چندسال زنده بماند و هر ساله ساقه‌های خود را قوی تر کند.

این گل در رنگ بندی متنوعی گل می‌دهد اما رایج‌ترین رنگ‌های آن سفید، صورتی، قرمز، بنفش و آبی است. ارتفاع این گل‌ها نیز متفاوت است بنابراین گل‌هایی با ارتفاع کمتر را می‌توان در گلدان کاشت و گل‌هایی که ارتفاع ببشتری دارند را در باغچه کاشت و نگهداری کرد.

گل شب بو

تاریخچه گل شب بو:

 

شب بو از گل‌های بومی جنوب یونان و منطقه مدیترانه است که معمولا در بهار گل باز می‌کند. نام دیگر این گل،گل جیلی یا گل ویرجینیا است. این گل دارای عطری تند و خوشبو است که به دلیل متراکم بودن شاخه‌ها بوی آن‌ها همه جا پخش می‌شود. این گل‌ها که از خانواده کلم‌ها محسوب می‌شوند معمولا بصورت بوته‌ای رشد می‌کنند. گل‌های شب بو در انگلستان طرفداران زیادی دارد و به دلیل خوشه‌های متراکم زیبا و خوشبو محبوبیت زیادی در این کشور پیدا کرده است. این گل از زمان‌های قدیم برای مصارف دارویی نیز کاربرد داشته‌است. در ایام گذشته از روغن این گل برای سقط جنین استفاده می‌کردند.

گل شب بو نماد چیست

 

گل شب بو نماد شادی و عشق است و به عنوان نشانه‌ای از محبت و آرامش از آن استفاده می‌شود. این گل نماد زندگی طولانی و شادی است به همین دلیل در مراسم عروسی برای تزئین دسته گل عروس و ماشین عروس از آن استفاده می‌شود. این گل همچنین نمادی از فرا رسیدن سال نو و تولدی دوباره است. برای مشاهده محصولات به صفحه خرید دسته گل مراجعه کنید.

گل شب بو

این گل در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی رشد می‌کند و بیش از 60 گونه آن در تمام جهان شناخته شده است. در این مقاله چند مورد از بهترین انوع شب بو را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع گل شب بو

malcolimia maritime  که به آن مروارید شیرازی نیز شناخته می‌شود نوعی گیاه یکساله است. این نوع  به شب بوی ویرجینیا معروف است. گل‌هایش شب باز می‌شوند و در طول روز بسته می‌مانند. ارتفاع این نوع گل می تواند از 15 تا 30 سانتی‌متر هم برسد. گل  ویرجینیا دارای 4 گلبرگ است که برای رشد کافی نیاز به نور خورشید دارد. دوره گلدهی این گل کوتاه است و نسبت به سرما مقاوم است.

گل شب بو

matthiola incana این نوع گل در دو نوع بهار و تابستان وجود دارد و عمر آن یک الی دو سال است. این گل بصورت خوشه‌ای رشد می‌کند و دارای طیف رنگ متنوعی است. ارتفاع این گل معمولا 15 تا 20 سانتی متر است ولی می‌تواند به بلندترین ارتفاع تا 60 سانتی‌متر هم برسد.

  matthiola incana

  matthiola incana

لانگی پتالا longipetala نوعی است که فقط شب‌ها گل باز می‌کند. این نوع گل در مقایسه با سایر گل‌های شب بو شکوفه‌هایش کمتر دیده می‌شود زیرا در طول روز شکوفه باز نمی‌کند. این گل عطر بسیار بی نظیری دارد و زمانیکه شب‌ها گلبرگ‌های خود را باز می‌کند با عطر و بوی خوش رایحه‌اش شما را شگفت زده می‌کند.

longipetala

longipetala

 

گل شب بوی starlight sensation : این نوع گل در طیف وسیعی از رنگ‌ها گل باز می­کند بطوری که هنگام کاشت آن نمی‌دانید کدام رنگ آن را انتخاب کنید. این نوع گل دارای شکوفه‌های بزرگ و معطر است که در تمام روزهای بهار تا اوایل تابستان شکوفه باز می‌کند و زیبایی بی نظیری به باغچه شما می‌بخشد.

 

گل شب بوی الهه سفید : الهه سفید یکی از زیباترین انواع شب بو است که شکوفه‌های بزرگ دوتایی تولید می‌کند و بوی خوشی دارد. این گل با گلبرگ‌هایی به رنگ سفید با مرکزی به رنگ سبز مایل به زرد زیبایی منحصر به فردی دارد. الهه سفید در رنگ و ظاهر و شکل شکوفه‌ها تنوع بی نظیری دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیباسازی باغ‌ها و محوطه‌ها است.

starlight sensation

گل شب بوی سیندرلا : گل سیندرلا نوعی از گل‌های شب بو است که ارتفاع کمی دارد اما تنوع رنگی بالایی دارد. این گل شکوفه‌های کوچکی باز می‌کند و بسیار معطر است. گل سیندلا بهترین انتخاب برای کاشت در گلدان است و می‌تواند علاوه بر زیبایی رایحه‌ای شیرین به فضای خانه شما ببخشد.
گل شب بو سیندرلا

شرایط کاشت و نگهداری از گل شب بو

نور خورشید: شب بو دوست‌دار آفتاب است و نور کامل خورشید را ترجیح می‌دهد. اما مقداری سایه در برخی شرایط را تحمل می‌کند.

نوع خاک: گل‌های شب بو برای رشد بهتر نیاز به خاک غنی دارند. لازم است چندوقت یکبار خاک این گل‌ها با کودهای حاوی مواد آلی تغذیه شود تا این گل‌ها برای شکوفه دادن تقویت شوند.

دما: گل های شب بو برای رشد مطلوب نیازمند دمای مناسب هستند. این گل ها برای رشد نیاز به دمایی حدود 15 درجه نیاز دارند و در هوای خنک سازگاری بهتری دارند. برای کنترل دما، بهتر است در پاییز و زمستان گل های شب بو به گلخانه انتقال داده شوند.

برای مشاهده ادامه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید :

https://www.gandomvip.com/wallflower/

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

ارسال گل به مراسم ترحیم روش خوبی برای ابراز تسلیت است. تعدادی گل وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و همه آنها معنای مختلفی دارند و به عنوان سبد گل، تاج گل ترحیم و دسته گل ارسال میشوند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معانی گل ترحیم از این راهنما استفاده کنید.

نیلوفرها

سنتی ترین مرکز گلزارهای تدفین در اطراف سوسن. نیلوفرها نمادی از روح آن مرحوم و امیدواری است که توسط فرآیند نوسازی ارائه می شود. رنگ سفید برای ارسال خدمات مذهبی یا مذهبی رنگ خوبی است. سبد گلهای نیلوفرهای سفید, نیلوفرهای سفید و میخک های سفید را به یاد یک فرد بسیار خاص ترتیب می دهد.



 

Peaceful White Lilies Basket

میخک

میخک یک انتخاب بسیار محبوب برای گل های همدردی است. آنها گلهای معطر و ماندگاری هستند و آنها را برای خدماتی که چند روز به طول می انجامد ایده آل می کند. یک میخک سفید نشان دهنده پاکی و بی گناهی است. میخک های صورتی افکار یادآوری را ارسال می کنند. سبد ارانتاخارانت ارسال می کنند.

Rainbow Reflections Basket

گل داودی

گل داوودی یا مادر(در برخی کشورها), هنگام عزاداری با خانواده ای که با اروپا یا آسیا ارتباط دارند, انتخاب شگفت انگیزی است. چین, کره و ژاپن از گل داودی سفید به عنوان نماد غم استفاده می کنند. در بعضی از کشورهای اروپایی, از این گل ها برای قرار دادن بر روی قبرها یا به عنوان یک مراسم تشییع جنازه استفاده می کنند و ارسال می شوند .. با رنگ های دیگر این گل ها در مراسم جشن هم استفاده میشوند خواه در مراسم جشن و یا عزا گل های مناسبی هستند.

Teleflora

گلایل 

هنگام عزاداری برای شخصی که در زندگی قدرت و شخصیت بالایی را برای مردم داشته است, گلایل ها گزینه عالی برای اعزام خانواده است. به عنوان یک گل تسلیت, پیام آن صبر برای از دست دادن عزیز است, دقیقا این گل هم در انواع مراسم های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

Joyful Memory

گل رز

گلهای رز یک معنی جهانی دارند که آنها را به عنوان یک گل تشییع جنازه ایده آل می کند. گل رز قرمز برای ابراز عشق و احترام مناسب است. [گلهای رز صورتی] نشانه قدردانی و لطف است. [گل های رز زرد] برای نشان تسلیتی عمیق همراه با اندوه فراوان برای دوست های صمیمی مناسب هستند. دسته گل های بی شماری وجود دارد که گل رز را به نمایش می گذارد. و برای تبریک و انواع مراسم های مختلف نیز استفاده میشود

Teleflora

گل ارکیده

اگر می خواهید بگویید "من همیشه تو را دوست خواهم داشت", ارکیده را بفرست. گل تسلیت خود را با یک گیاه ارکیده صورتی, بنفش یا سفید ابراز کنید. گل ارکیده در یک ظرف مدرن و حضوری برازنده هر عزیز ازدست رفته شما است.

Teleflora

گلهای ادریسی

همه گلهای تشییع جنازه گل بریده نیستند. هنگامی که می خواهید خانواده ای را با حمایت مداوم برخوردار کنید, ارسال گیاه گلدان ادریسی گزینه خوبی است. گلدان ادریسی را می توان در فضای باز کاشت و سالها بعد شکوفا کرد. یا می توانید یک دسته گل زیبا با رنگ آبی ارسال کنید که دارای یک گیاه ادریسی با نیلوفرهای و سایر موارد است. از این گلدان به عنوان یک گلدان رسمی برای مراسم ترحیم استفاده می شود

  

Beautiful in Blue

 

گل نرگس و لاله

با ارسال گل های نرگس یا لاله ها در طول یک دوره تشویق و امید به همراه آورید. این گلها نشاط آور هستند و وقتی مستقیما برای خانواده به عنوان گل ترحیم فرستاده می شوند هدیه ای ایده آل هستند. همچنین تاج گل ترحیم این گل ها انتخابی مناسب برای ابراز تسلیت است.

Full Of Love Bouquet

گل رز سفید به چه معناست؟

گل رز سفید در چیدمان مراسم تشییع جنازه برای انتقال بی گناهی و جوانی استفاده می شود. آنها همچنین می توانند احترام به شخصی را که از دنیا رفته است نشان دهند. اگرچه گل های ترحیم معانی دارند و می توانند از کشوری به کشور دیگر تغییر کنند ، گلهای رز سفید همچنان یک گل محبوب مراسم تشییع جنازه هستند.

ارسال گل به بهشت ??زهرا

روش های زیادی برای ارسال گل های ترحیم وجود دارد. گل فروشی ها می توانند خرید شما را در سبدها, گلدان ها و تاج گل های ترحیم یک طبقه تا سه طبقه ترتیب دهند و می توانند آداب گل دلسوزی را به شما راهنمایی کنند.شما عزیزان میتوانید برای مشاهده تاج گل ترحیم و انواع تاج گل به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.gandomvip.com/product-category/flowers-crown/ 

منبع : http://mypaper.pchome.com.tw/gandomi71/post/1380497227

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

گلها بهترین راه برای ابراز احساسات شما نسبت به شخص مورد نظر شما هستند ، خواه فرد مورد علاقه شما باشد ، والدین ، دوست یا همکار شما. با استفاده از گل ها می توانید حداقل از این موضوع مطمئن باشید که فرد هدیه را دوست دارد و برای تحت تأثیر قرار دادن او نیازی به صرف هزینه زیادی نیست. علاوه بر این ، مفهوم ارسال گل سفارشی باعث شده است که تازه ترین گل ها به عنوان یک سورپرایز ویژه برای عزیزان شما ارسال شود. با این حال ، مواردی وجود دارد که باید قبل از استفاده از خدمات گل فروشی آنلاین ، برای داشتن یک دسته گل زیبا به یک عزیز تحویل دهید. بگذارید با چند نکته آسان و در عین حال مفید به شما کمک کنیم که باید هنگام خرید گل به صورت آنلاین رعایت کنید. ۱۰ نکته ای که باید درباره خرید آنلاین گل بدانید گل های فصل را انتخاب کنید در حالت ایده آل ، شما باید دسته گلی را انتخاب کنید که با شکوفه های فصلی ساخته شده باشد زیرا وقتی به عزیز شما برسند ، تازه ترین آنها هستند. همچنین ، گلهای فصلی به دلیل سهولت در دسترس بودن ارزان تر هستند. قبل از سفارش ، گلهای مناسب فصل را بررسی کنید. لاله ها برای بهار ایده آل هستند در حالی که گل های رز ، گل صد تومانی و گل محمدی برای تابستان بهترین هستند. Poinsettia گل فصل کریسمس است.
۱۰ نکته ای که باید درباره خرید آنلاین گل بدانید گل های فصل را انتخاب کنید در حالت ایده آل ، شما باید دسته گلی را انتخاب کنید که با شکوفه های فصلی ساخته شده باشد زیرا وقتی به عزیز شما برسند ، تازه ترین آنها هستند. همچنین ، گلهای فصلی به دلیل سهولت در دسترس بودن ارزان تر هستند. قبل از سفارش ، گلهای مناسب فصل را بررسی کنید. لاله ها برای بهار ایده آل هستند در حالی که گل های رز ، گل صد تومانی و گل محمدی برای تابستان بهترین هستند. Poinsettia گل فصل کریسمس است.

گل فروشی آنلاین

متناسب با مناسبت ها گل بخرید وقتی به صورت آنلاین گل می خرید ، به دنبال آنهایی بروید که با مناسبت شما مطابقت داشته باشد. اساساً ، انتخاب شما باید به شخصی که برای او گل می خرید و همچنین به مناسبت بستگی داشته باشد. به عنوان مثال ، یک دسته گل رز قرمز برای روز ولنتاین برای محبوب شما بسیار مناسب است اما نمی توانید انتظار داشته باشید که برای یک همکار که می خواهید به خاطر لطفش از او تشکر کنید ، مناسب باشد! همچنین می توانید سلیقه شخصی را که به آن گل می فرستید هنگام خرید آنلاین از گل فروشی را در نظر بگیرید ، معمولا گل فروشی ها دسته بندی های خاص خود را دارند ، اما برای نمونه گل فروشی آنلاین گندم VIP را مشاهده نمایید ، دسته بندی های مخصوص برای هر مناسبت را برای مشتریان خود ارائه داده است، تا شخص سر در گم نشود.

 

گل فروشی آنلاین

کاتالوگ وب سایت را بررسی کنید مطمئناً شما مایلید از سایتی خرید کنید که در گل ها و چیدمان ها تنوع زیادی داشته باشد. یک مورد خوب دارای یک کاتالوگ گسترده است که می توانید برای جستجو همه موارد ارائه شده در آن را پیمایش کند. قیمت ها را بررسی کنید و آنها را با سایر فروشندگان در اینترنت مقایسه کنید. یک فروشنده آنلاین که گلهای با کیفیت را در تنوع فراوان و با قیمت بهینه ارائه می دهد بهترین مکان برای خرید است ، گل فروشی گندم دارای کاتالوگ محصولات است که شما میتوانید به راحتی از آنها درخواست ارائه کاتالوگ محصولات دهید. برای آرایش گل تصمیم بگیرید در حالی که عواملی مانند کیفیت ، تنوع و قیمت گل ها مهم هستند ، اما وجود گل آرایی حرفه ای نیز مهم است. موضوع مهم این است که در یک سایت با ارائه تزیینات زیبای گل ، تأثیر خوبی بر شخص خاص شما بگذارد. شما نمی توانید فقط انتظار داشته باشید که آنها با یک دسته گل خوشحال شوند ، چیدمان و گل آرا اهمیت بالایی در دیزاین گل ها دارد. بیش از حد فکر نکنید اما به غریزه خود اعتماد کنید با توجه به انتخاب گل و آرایش هایی که احتمالاً به صورت آنلاین مشاهده خواهید کرد ، ممکن است اشتباه در بررسی های زیاد داشته باشید ، شما نمی خواهید چیزی جز بهترین را برای شخص خاص خود انتخاب کنید. از تفکر بیش از حد خودداری کنید ، ترجیحاً هنگام خرید باکس گل بصورت آنلاین به غریزه خود اعتماد کنید. در هنگام انتخاب یک گزینه عالی ، فاکتورهایی مانند پسندیدن گیرنده ، گل فصل ، موقعیت و غیره را در نظر بگیرید و اگر برای سوپرایز است به حس خودتان و اطلاعاتی که از عزیزانتان دارید اعتماد کنید. به دنبال شخصی سازی باشید وقتی می خواهید به عنوان مثال یک رز جاودان را به کسی هدیه دهید ، بسیار خوب است که سلیقه او را در نظر بگیرید و بر این اساس یکی از آنها را انتخاب کنید. گل فروشی های برتر معمولاً این گزینه را دارند و همچنین اطلاعات مربوط به گل ها ، معنی آنها و گزینه های مربوط به چیدمان های شخصی را در وب سایت هایشان ارائه می دهند. در گل فروشی آنلاین گندم VIP می توانید رز جاودان های منحصر به فرد و شخصی را که توسط متخصصان ساخته شده است تهیه کنید. مطمئناً این رزهای سفارشی دل عزیزان شما را خواهد برد. ما نمونه ای را در تصویر زیر قرار داده ایم برای مشاهده نمونه های دیگر میتوانید به صفحه رزجاودان مراجعه کنید.
گل فروشی آنلاین

درباره خدمات مشتری آنها اطلاعات کسب کنید از آنجا که در حال سفارش آنلاین هستید ، می خواهید با فروشنده ای معتبر و متعهد به ارائه بهترین خدمات ارتباط برقرار کنید. خدمات مشتری که آنها ارائه می دهند ایده خوبی در مورد تعهد آنها به کیفیت در محصولات و خدماتشان به شما ارائه می دهد. با نماینده آنها گپ بزنید تا درباره روند سفارش ، خدمات شخصی سازی ، خط مشی تحویل ، روند شکایات و موارد دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر پاسخ های رضایت بخشی دریافت کنید ، آنها احتمالاً کسی هستند که می توانید به او اعتماد کنید. بررسی آنلاین مشتریان واقعی را بخوانید نکته دیگری که می تواند به شما در انتخاب بهترین گل فروشی آنلاین کمک کند ، مرور نظرات مشتریان واقعی است. بازخورد افرادی را که در واقع از خدمات استفاده کرده اند بخوانید تا از آنچه آنها ارائه می دهند و اینکه آیا ارزش سرمایه گذاری اعتماد شما را دارند ، مطلع شوید. از طریق جستجوی آنلاین می توانید به راحتی از این نظرات و بررسی ها مطلع شوید. اگر یک گل فروشی محلی را انتخاب می کنید که به صورت آنلاین نیز خدمات ارائه می دهد ، می توانید از اطراف بخواهید که بازخورد واقعی درباره خدمات آنها را دریافت کنید. ببینید آیا آنها در هر زمان و هر مکان سفارش شما را ارسال میکنند یا خیر ممکن است بخواهید یک عزیز را نیمه شب در روز تولد خود غافلگیر کنید یا یک ارسال خارج از شهر داشته باشید . بنابراین مهم است که به دنبال یک گل فروشی باشید که در هر زمان و هر مکان سفارش شما را ارسال کنند. همه وب سایت ها گزینه هایی مانند ارسال رایگان را ندارند ولی گل فروشی بالا که معرفی کردیم (گل فروشی گندم )ارسال رایگان را دارد ، ارسال همان روز و یا روز بعد را ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که گزینه ای را که برای گیرنده مناسب است انتخاب کرده اید. شرایط خدمات را طی کنید قبل از اینکه با هر وب سایت گل سفارش دهید ، حتماً شرایط خدمات آنها را مرور کنید. شما نمی خواهید در نهایت هزینه حمل و نقل گزاف یا مالیات بر قیمت گل پرداخت کنید. به دنبال معاملات خوب و هدایای رایگان باشید زیرا چندین فروشنده پیشنهادات تبلیغاتی مانند هدیه رایگان یا چیدمان بدون هزینه را انجام می دهند که خرید شما را به صرفه می کند. همچنین ، روش های آنها را حتما بررسی کنید. خرید از گل فروشی آنلاین ، مزایای بی نظیری را به همراه دارد. فراتر از راحتی ، از مزیت کیفیت عالی در بهترین قیمت بهره می برید. با این حال ، برای استفاده از این مزایا باید هوشمندانه خرید کنید و این نکات ساده کمک زیادی به شما می کند. آنها را دوباره مرور و بررسی کنید تا بهترین خرید اینترنتی را داشته باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

 

منبع خبر : http://saten.ir/194736/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%aa%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%da%af/

 

  • ali yaghoobi