وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جعبه گل حروف انگلیسی

باکس گل حروف انگلیسی هدیه ای خاص و منحصر به فرد است که می توانید به کسانی که دوستشان دارید هدیه کنید.

قیمت جعبه گل حروف

جعبه گل حروف انگلیسی بر اساس اندازه جعبه (ابعاد باکس گل ) و تعداد گل های استفاده شده قیمت گذاری می شود.

باکس گل های حروف English موجود:

  • باکس گل حرف H حرف بزرگ
  • جعبه گل با حرف H
  • باکس گل حرف R حرف بزرگ
  • باکس گل حرف M حرف بزرگ
  • باکس گل حرف N حرف بزرگ
  • باکس گل حرف L حرف بزرگ
  • باکس گل حرف A حرف بزرگ
  • باکس گل حرف S حرف بزرگ
  • باکس گل حرف B حرف بزرگ
  • باکس گل حرف F حرف بزرگ
  • جعبه گل کد 590
  • باکس گل حرف T حرف بزرگ
  • باکس گل حرف K حرف بزرگ
  • باکس گل حرف Z حرف بزرگ
  • باکس گل حرف G حرف بزرگ

اگر حرف یا یا مدل خاصی را مدح نظر دارید که در فروشگاه موجود نمی باشد می توانید به صورت اختصاصی برای شما گل آرایی شود. برای سفارش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گل هایی که معمولا در این طرح ها استفاده میشوند گل رز قرمز میباشد ، اما شما میتوانید با سفارش گل آرایی ، نسبت به سلیقه خود ، طرحی فوق العاده را خلق کنید و یا میتوانید این کار را به همکاران ما بسپارید و لذت خرید گل اینترنتی را در  گل فروشی گندم  تجربه کنید.

برای مشاهده همه باکس گل های حروف همچنین قیمتشون بر روی باکس گل حروف کلیک کنید.

 
  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

تاج گل

پیشنهاد میشود حتما برای خرید تاج گل ترحیم از وب سایت استفاده کنید، به دلیل اینکه این کار امروزه بسیار مرسوم بوده و شما میتوانید با یک تماس سفارش تاج گل مورد نظر خود را به گندم وی آی پی بدهید و آن را کاملا سفارشی متناسب با سلیقه خود گل آرایی کنید.

همچنین هزینه حمل نقل در تهران کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه اضافه ای از شما دریافت نخواهد شد.

ارسال رایگان تاج گل کمتر از 2 ساعت در تهران

خرید تاج گل

با توجه به اقلیت های مختلف هر کشور مراسم های مختلفی دارد ، در کشور ما معمولا برای جشن های رسمی و یا افتتاحیه ها و … از تاج تبریک استفاده میکنند و برای مراسم ختم و شریک شدن در غم از دست دادن عزیزان و ابراز همدردی با دوستان و یا آشنایان از تاج ترحیم استفاده میکنند.تاج ها به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم میوند ، بی شک یک تاج گل طبیعی  به جز زیبایی وصف ناپذیر از بوی بسیار خوبی برخوردار است که در تاج های مصنوعی اینگونه نیست.

امروزه در تهران به دلیل مشغله های زیاد حضور افراد در برخی از مراسم ها صورت نمی گیرد و با تاج مد نظر خود از گلفروشی های آنلاین و کارت پستال مخصوص مناسبت ، احساسات خودشان را ابراز میکنند.

اگر شما جزو این دسته از افراد هستید و یا قصد شرکت در مراسم را دارید ، کافی است سفارش خود را ثبت کنید ، همکاران ما تاج شما را با متن سفارشی شما ، در کمترین زمان ممکن آماده و ارسال میکنند.

راهنمای انتخاب گل ترحیم

معمولا در ایران برای تاج گل تسلیت از گل گلایل ، لیلیوم ، مریم ، شب بو و… استفاده میکنند که خود گل ترحیم لیلیوم دو مدل دارد معمولی و اورینتال ، مدلهای معمولی آن تک رنگه است و همچنین نسبت به گل ترحیم اورینتال کوچکتر هستند.
گل های اورینتال  هم که از خانواده همان لیلیوم است درشت تر هستند و مزیت آنها عطر آنها است نسبت به گل ترحیم معمولی.
از مهمترین نکات برای تمامیه تاج ها پرپشت بودن آنها و همچنین تازگی گل ها است ، دقت کنید تاجی که انتخاب میکنید برای هر مراسمی پرپشت باشد و از گلهای زیادی استفاده شود تا حجیم دیده شود .
در مورد تازگی گل ها هم بدیهی است که گل ها اگر با طراوت نباشند تاج شما پژمرده و بی کیفیت خواهد بود.

از سوالات متداول مشتریان این می باشد که گل های تاج چه مدت دوام می آورند ؟
پاسخ ما به این سوال شما 2 تا 4 روز می باشد گل تازه در تاج ها به طور معمول ، 2 تا 4 روز دوام می آورد و پس از آن ، وقتی شکوفه ها از آب و مواد مغذی محروم می شوند ، شروع به پژمرده شدن و تغییر رنگ می کنند.

گل مناسب و مرسوم امروزی برای تاج گل تسلیت

در قدیم از گل های گلایول در رنگ های متنوع برای تاج ها معمولا استفاده می کردند ، اما امروزه برای مراسم های ترحیم  از گل های لیلیوم داووی ، ارکیده  و یا میخک هم استفاده میکنند، همچنین امروزه بسیاری از افراد با توجه به سن شخص فوت شده گل های گوناگونی با رنگ های متنوعی انتخاب میکنند ، همچون گل رز ، گل رز در رنگ های متنوع همچون قرمز و سفید استفاده میشود، همچنین ترکیب این گل ها با یکدیگر میتواند یک تاج بی نهایت زیبا و مناسب برای مراسم شما باشد.
در هر صورت این موضوع کاملا مرتبط با سلیقه و مناسبت شما است ، حتی گل آرایی نیز میتواند کاملا با سلیقه شما و سفارشی باشد.
شما میتوانید برای انتخاب و خرید گل رز در سایت محصولات متنوع ما را مشاهده کنید و پس از انتخاب گل های مد نظر با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید ، همچنین شما میتوانید تاج ها را به صورت آنلاین سفارش دهید.
در سایت طرح ها و انواع مختلف و آماده ای وجود دارد و شما میتوانید به صورت اینترنتی از گل فروشی آنلاین گندم VIP سفارش خود را ثبت کنید.

پایه های تاج ترحیم

معمولا پایه های تاج تسلیت به صورت چوبی و فلزی است به دلیل زیاد بودن گل ها معمولا پایه ی گل ها دید خاصی ندارند ،  مگر این که تاج شما کاملا به صورت سفارشی گل آرایی شود که در آن صورت از یک پایه گل چوبی استفاده میشود که نمایی فوق العاده دارد.

کارت پستال سفارشی (متن روی تاج )

برای بیان و انتقال احساسات از طریق جملات حس خود را بیان کنید، جملات شما به همراه گل ارسال می شود.معمولا در ایران جملاتی کوتاه را مانند : تقدیم برای عرض تسلیت و یا ما را در غم خود شریک بدانید استفاده میشود. اما میتوانید از متن بلند هم استفاده کنید.

علت استفاده از گل در مراسم های شاد :

در نظر همه مردم گل همیشه یک گیاه زیبا بوده و است و  طراوت و شادابی گل همیشه نماد تندرستی و سلامتی بوده . تقریبا هیچ شخصی وجود ندارد که از وجود گل در محل کارش لذت نبرد ، حتی اگر این شخص از نگهداری گل لذت نبرد بی شک از وجود گل احساس آرامش در او پدیدار میشود .

البته ناگفته نماند که در سایت گل فروشی گندم انواع تاج های ترحیم هم برای شما عزیزان موجود است که کیفیت در آنها حرف اول را می زند. در فرهنگ ایرانی گل، همیشه جایگاهی خاصی را داشته است.

همانطور که میدانید شعر یکی از فرهنگ های ایرانی است که همیشه گل در شعرهای شاعران بوده و درخشیده است.

اما چرا تاج تبریک ؟

عنصری که تا این اندازه در فرهنگ یک ملت مهم است پس بی شک در تمامی مراسمات نیز از آن استفاده میشود و نه تنها در شادی بلکه در مراسم های تسلیت نیز برای ابراز احساسات از آن استفاده میکنند و این موضوع کاملا بستگی به سلایق افراد دارد که به جای دسته گل از تاج استفاده کنند ، چرا که تزئینات متفاوت است و گل ارایی متفاوتی را شامل میشوند.میتوان گفت که استفاده از این تاج ها در مراسمات رسمی تر مرسوم تر می باشد با این حال در بسیاری از مراسم ها مانند تاج گل افتتاحیه ، عروسی و … استفاده میشود.

یک تحقیق در دانشگاه بوستون نشان می‌دهد که زمانی که در اطراف افراد گل و گیاه وجود داشته باشد، آنها احساس همدردی بیشتری نسبت به سایرین پیدا می‌کنند، نگرانی و استرس کمتری دارند و احساس افسردگی نمی‌کنند. همچنین نتایج یک تحقیق در دانشگاه هاروارد، 3 یافته مهم دیگر را گزارش کرد:

اما گل ها چه تاثیری در محیط اطراف ما دارد ؟

تحقیقات دانشگاه بوستون نشان داده است که افرادی که با گل سر و کار دارند و در محیط اطرافشان گل است احساس همدردی بهتری نسبت به دیگران می کنند،  همچنین کاملا احساس افسردگی کمتر و استرس کمتری را تجربه می کنند.

همچنین دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که گل ها باعث مهربانی بیشتر بین افراد میشود و اگر این اتفاق به صورت مستمر تکرار شود این حس مهربانی افزایش پیدا می کند. و در نهایت نگرانی ها را از شما دور میکنند.

گل برای مراسم مهمانی

زمانی که در مراسم شادی یا رسمی دعوت میشوید شما میزبان نیستید و مسئولیت غذاها و نوشیدنی ها در واقع با شما نمی باشد و مسئولیتی در این باره ندارید ، اما شما میتوانید  بسیار مودبانه این موضوع را با آوردن یک تاج و کادوی مناسب  پاسخ دهید.

بی شک میزبان شما هم از این کار خوشحال شده و از آن استقبال خواهد کرد .

همانطور که اشاره کردیم برای سفارش  تاج گل تبریک به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

 سفارش آنلاین تاج گل ختمی

تاج گل ترحیم دسته گل بزرگی است که بر روی یک پایه چوبی یا فلزی سبک قرار می گیرد و روبان های مشکی و یک کارت برای عرض تسلیت بر روی گلها نصب می شود. اهدای تاج ها برای ابراز همدردی بیشتر با خانواده عزادار است و باعث برگزاری مجالس ترحیمی با رسمیت و گرامیداشت باشکوهتر می شود و گویا زیبایی و شکوه این تاج به درد سوگواران التیام می بخشد.

 

تاج گل ترحیم بهشت زهرا

تاج ترحیم برای ابراز همدردی و احترام به بستگان دور و نزدیک مورد استفاده قرار می گیرد. تاج برای انتقال حس سوگواری و همچنین برای عرض احترام بکار می رود. از تاج گل مراسم می توانید در مساجد، بهشت زهرا و اماکن عمومی استفاده کنید. سفارش تاج گل مراسم ختم را ثبت کنید تا به صورت کاملا رایگان در ساعت هماهنگ شده ارسال شود.

تاج گل ختمی با سبک و تزیین مختص به خود، از دیرباز تا کنون برای عرض تسلیت از طرف خویشاوندان درجه دو به خانواده عزادار اهدا می شود. این تاج ها به طور متداول به صورت دایره ای یا بیضی و گاهی هم به شکل قلب با گل های داوودی و پرنده بهشتی و آنتریوم و در نهایت گلایل در کناره های آن تزیین می شود.

انتخاب تاج گل ترحیم

معمولا در چنین مواقعی امکان خرید تاج گل ترحیم به صورت شخصی برای افراد امکان پذیر نیست. ما سرویس هایی را در خرید گل اینترنتی گندم VIP فراهم کرده ایم تا شما به شیوه آنلاین یا تلفنی با همکاران ما تماس بگیرید و تاج گل مورد نظر را با تعداد گل و رنگ و نوع آن مشخص کنید و تاج گل را با طراحی دلخواهتان در محل تحویل بگیرید.

تاج گل ارزان

حتی انتخاب نوع کارت و پیام تسلیت هم به سلیقه شما انجام خواهد شد. در مواردی که درخواست تاج گل ارزان داشتید همکاران ما پیشنهادات مناسبی به شما خواهند داد. این تاج ها برای مراسم تبریک و گرامیداشت هم مورد استفاده قرار می گیرد و در این موارد رنگ و نوع گل ها و روبان تغییر خواهد کرد. تاج ترحیم ابعاد و تعداد شاخه گل های متفاوتی دارد و به انتخاب شما با زیباترین و تازه ترین گل ها آراسته می شود و تا سه روز هم ماندگاری دارد.

راهنمای خرید تاج گل ترحیم بهشت زهرا

برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با آشنایان و دوستان نزدیک می توانید از تاج گل ترحیم استفاده کنید. همچنین می توانید برای عرض تسلیت و احترام برای افراد خاص مثل اساتید و مدیران یا سازمان ها یا نهاد ها از تاج گل ترحیم سلطنتی استفاده نمایید.  معمولا به صورت یک طبقه ، دو طبقه و یا سه طبقه هستند که با توجه به نیاز شما هر کدام را میتوانید در گندم وی آی پی انتخاب کنید.

خرید تاج گل یک طبقه

هر مدل از تاج گل ترحیم بهشت زهرا را به دو قیمت ارزان و ویژه برای شما گل آرایی کرده ایم. شما می توانید با(( انتخاب قیمت و تعداد شاخه گل)) در صفحه محصول مدل تاج را انتخاب کنید.
– قیمت تاج گل بر اساس تعداد گل های استفاده شده و ارتفاع تاج گل محاسبه می شود.
– تصاویر تاج گل به صورت پیش فرض برای تاج گل های ویژه می باشد.

سفارش تاج گل به صورت تلفنی:

برای سفارش تلفنی می توانید با شماره 86046241 و همراه 09127179328 با کارشناس های مجموعه تماس بگیرید.

ارسال رایگان تاج گل ختم:

به پاس اعتماد شما عزیزان کلیه حمل نقل تاج ها  در تهران کاملا رایگان بوده و هیچ گونه هزینه اضافی نخواهد داشت. ارسال تاج ها به سایر شهر های خارج از تهران نیز با هماهنگی امکان پذیر می باشد.

ارسال تاج گل به تهران:

شما در هر شهری هستید و نمی توانید به صورت حضوری تاج را تهیه کنید می توانید سفارش خود را به دو روش ذکر شده ثبت نمایید، بلافاصله بعد از ثبت سفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم جهت ارسال گل به آدرس دریافت کننده انجام می شود.

تاج گل ترحیم ارزان

قیمت تاج گل ترحیم در گل فروشی آنلاین گندم وی آی پی نسبت به سایر رقبا بسیار پایین تر بوده و تمامی گل ها طبیعی و درجه یک می باشد ، همچنین شما می توانید با استفاده از لیست انتخابی تاج با قیمت ارزان را انتخاب نمایید.
گل های بکار رفته در تاج مراسم ختم همگی طبیعی بوده و روزانه از باغ های گل تهیه می شود. که باعث ماندگاری بیشتر می شود.

پایه

پایه استفاده شده  فلزی می باشد که در برابر ضربه نسبت به پایه های چوبی مقاوم تر می باشد.
مزیت استفاده از پایه فلزی:
– سبک و قابل حمل
– مقاوم در برابر ضربه
– امکان استفاده مجدد از پایه

گل های استفاده شده در تاج گل :

تمامی گل های مورد استفاده همگی طبیعی و درجه یک بوده و به صورت روزانه از باغات گل تهیه می شود. استفاده از گل های روزانه موجب می شود تا ماندگاری تاج بین 3 الی 6 روز برسد(با توجه به شرایط نگهداری).

گل های استفاده شده در تاج عبارتند از : گلایل، آنتوریوم، لیلیوم، ژربرا، لیسیانتوس، مریم، کرزنتیا ، برای خرید گل و گل آرایی سفارشی با ما در تماس باشید.

همچنین شما میتوانید برای سفارش انواع گل تبریک یا افتتاحیه و …. به صفحه مربوطه مراجعه کنید و تاج مورد نظر خود را سفارش دهید ، تاج ها در انواع طرح ها ، ارتفاع های متفاوت با گل هایی متنوع گل آرایی شده اند.

معنی گل گلایل

گلایل ها از شکل منحصر به فرد طولانی و برجسته ای برخوردار هستند. به دلیل شکل آنها ، آنها را از کلمه لاتین “gladius” گرفته اند ، به معنی شمشیر. در رم ، gladioli ها با گلادیاتورها همراه بودند. برخی می گویند که گلادیاتورها در حین نبردها ، آن ها را را در اطراف گردن خود می پوشاندند تا به آنها در پیروزی و محافظت از آنها در برابر مرگ کمک کنند. به دلیل ارتباط آنها با گلادیاتورها ، معنی گل گلایل قدرت و یکپارچگی است.

معنی گل گلایل

گل آنتوریوم

خانواده گیاهان Arum شامل بیش از 1000 گونه از گیاهان هستند که معمولاً به عنوان آنتوریوم ها خوانده می شود. دامنه آنها از نظر اندازه ، شکل و رنگ متفاوت است اما از نظر ظاهری و استفاده مشابه هستند. گل آنتوریوم شکوفه هایی به شکل قلب ایجاد می کند که از رنگ سبز یا سفید گرفته تا سایه های صورتی و قرمز روشن درخشان است. این گل‌ها در واقع برگه گلی اصلاح‌شده نامیده می‌شوند. گل واقعی گیاه آنتوریوم شکوفه های ریز و درشتی است که سنبله داخلی گوشتی را بنام spadix می نامند.

گل انتوریوم

گل لیلیوم

سوسن ها بخشی از جنس لیلیوم هستند که به عنوان گروه “لیلیوم های واقعی” شناخته می شوند. گرچه بسیاری از گلهای دیگر از کلمه لیلیوم به اسم مشترک خود استفاده می کنند ، اما بخشی از این جنس نیستند (و بنابراین لیلیوم های واقعی نیستند). به عنوان مثال می توان به سوسن های آبی ،  اشاره کرد.

لیلیوم ها معمولاً به معنای فداکاری یا خلوص هستند ، اما معنی آن از نظر نوع زنبق ، فرهنگ و رنگ متفاوت است.

به دلیل اسطوره یونانی هرا و زئوس ، لیلیوم ها با تولد دوباره همراه هستند.
در چین از لیلیوم ها در عروسی استفاده میکنند زیرا به 100 سال عشق گره خورده است. آنها همچنین به خوشبختی گره خورده اند.
آشوریان و بابلی ها لیلیوم ها را با الهه باروری ، ایشتر مرتبط می دانند.
مسیحیان لیلیوم ها را مخصوصاً لیلیوم های مدونا را با مریم باکره مرتبط می دانند.

لیلیوم ها معمولاً به رنگهای سفید ، زرد ، صورتی ، قرمز و نارنجی رشد می کنند.

سوسن های  سفید نمادی از پاکی و تقوا هستند.
سوسن های  صورتی  نمادی از سعادت و فراوانی است.
سوسن های قرمز نمادی از اشتیاق هستند.
سوسن (ببر) نمادی از اعتماد به نفس ، غرور و ثروت هستند.
سوسن های زرد نمادی از تشکر و تمایل به لذت بردن است.

گل  ژربرا Gerbera

گل مروارید Gerbera بومی جنوب آفریقا است ، این گلهای مروارید گیاهان چند ساله قوی با رنگهایی از  قرمز تا زردهای گرم ، کرم ها ، سفید و هلویی هستند.

Gerbera Daisy به چه معنی است؟

Gerbera Daisies چندین معنا دارد سلت ها اعتقاد داشتند که Gerbera باعث کاهش اندوه و فشارهای روزمره می شود.

نام لاتین گل مروارید Gerbera jamesonii  است و بخشی از خانواده بزرگ گلهای asteraceae است.  این گلهای مروارید به نام گیاه شناس و پزشک آلمانی Traugott Gerber نامگذاری شدند.

در طول تاریخ ، گل مروارید نمادی از قلبهای معصوم کودکان بود که به گل ژربرا سفید نسبت داده شده بود  و خوشبختی و سپاسگزاری از زندگی شما را نشان می دهد.

گل لیسیانتوس

علیرغم این واقعیت که این گیاه نام مشترک lisianthus را دارد ، اما دارای سابقه طولانی در تغییر نام در گیاه شناسی است.  شکوفه های lisianthus واقعاً چیزی است که این گیاه را شناخته شده کرده است. آنها در طیف وسیعی از رنگ ها قرار می گیرند: ترکیب های سفید ، آبی ، بنفش و صورتی و همچنین ترکیبات دو رنگی از این رنگ ها. گل ها نیز به یک شکل واحد و فقط یک حلقه گلبرگ در اطراف مرکز ، یا یک فرم دوتایی با چند ردیف گلبرگ تشکیل می شوند.

Lisianthus بومی در مزارع مراتع در چند ایالت غربی است. برای زنده ماندن در این محیط های سخت ، این گیاه دارای شاخ و برگهای بسیار ضخیم و مومی است که از خشک شدن آن جلوگیری کمک می کند.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله گل لیسیانتوس  یا به سایت خرید گل اینترنتی گندم VIP مراجعه کنید.

 

 
  • ali yaghoobi