وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

  • ۰
  • ۰

خرید گل قطعاً چیز خوبی است. و خرید گل برای دختر یا بانوی خاص زندگی شما چیز بزرگی است. . بسیاری از گل ها برای انتخاب وجود دارد ، و بسیاری از رنگ ها و آرایش ها ، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. اگر بیش از یک دسته گل بخرید - یک چیدمان برای همسرتان و دیگری برای دخترتان ، مادرتان یا خواهرتان - ممکن است گیج کننده تر باشد.

A Day at the Flower Fields - Amber Fillerup Clark | Flower photoshoot, Girls  with flowers, Flower field

 

برای مشاهده کدهای تخفیف بر روی لینک های زیر کلیک کنید : 

https://www.offch.com/codes/12902/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-17-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%D9%86%D8%AF%D9%85

 

https://www.mopon.ir/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-17-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%DA%AF%D9%86%D8%AF%D9%85-9444/%DA%AF%D9%86%D8%AF%D9%85/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%86

 

ما راهنمای زیر را برای انتخاب یک دسته گل مناسب و مناسب برای همسر یا دوست دختر ، اقوام ، دوستان و همکاران خود ارائه می دهیم.

 

 

رز های قرمز

اگر در یک رابطه طولانی مدت هستید گل های رز بخرید

هیچ چیز مانند گل سرخ شور و هیجان را نمیدهند ، در عین حال کلاسیک و ظریف هستند. گلهای رز قرمز یک دسته گل خیره کننده ایجاد می کنند و یک عشق شدید و عاشقانه را نشان می دهند ، البته این گل ها برای روز دختر نیز از بهترین گزینه ها هستند.

24K Colorful Rose Glass Dome Artificial Flower Unique Gifts Valentine's Day  Thanksgiving Mother's Day Girl's Birthday, Best Gifts for Girlfriend Wife  Women - China 24K Gold Roses and 24K Rose price |

اگر با این حال ، چند سال گذشته به او گل رز قرمز داده اید و می خواهید در این زمینه تنوع ایجاد کنید ، راه های مختلفی وجود دارد.

 

می توانید با گل رز بمانید ، اما رنگ جدیدی مانند نارنجی را امتحان کنید. یا می توانید با رنگ قرمز بچسبید و گل دیگری انتخاب کنید. لاله های قرمز یک انتخاب زیبا و پیچیده است. گفته می شود که مرکز سیاه مخملی لاله شبیه قلب عاشقی است که از گرمای شور تاریک شده است.

 

البته گزینه دیگر مخلوط گل رز یا گل لاله با گلهای دیگر است که معنای جدیدی به دسته گل شما می بخشد.

 

آلسترومریا صورتی نیز گل مناسبی برای روز دختر است ، همچنین ، گل صد تومانی از نسبت عاشقانه بالایی برخوردار است و نشانه خوش شانسی و یک ازدواج خوشبخت محسوب می شود.

 

گل رز بنفش و یاس بنفش نماد عشق در نگاه اول است.

 

 چند گل رز قرمز ظریف نشان می دهد شما علاقه مند هستید بدون اینکه در این کار زیاده روی کنید. گلهای رز نارنجی همچنین نشان دهنده تمایل است و ترکیبی از گلهای رز نارنجی ، هلو و سفید نفیس خواهد بود.

 

 

به همین ترتیب ، یک ارکیده هدیه ای دوست داشتنی ، غیرمنتظره و عجیب می سازد. او شک نخواهد کرد که شما فکر می کنید او خاص است.

 

دسته گل زرد و سفید

گل برای خرید یک دوست یا همکار زن (یا اولین قرار ملاقات)

همانطور که رنگ قرمز به معنای عاشقانه است ، رنگ زرد نیز گرما و لذت بردن از معاشرت فرد دیگر ، خندیدن به همان شوخی ها ، اشتراک علایق مشابه را منعکس می کند. گل های رز زرد یا لاله ها دسته های زیبایی ایجاد می کنند و پیامی از شادی و نشاط می فرستند. گل آفتابگردان نیز راهی مطمئن برای ساختن روز یک نفر است.

 

گل مروارید و فریزیا نیز نمادهای محکم برائت و دوستی هستند و هدیه ای بی نظیر را برای دوست شما ایجاد می کنند که مطمئناً دوست شما به خاطر می آورد. بسیاری از زنان جذابیت تازه یک گل مروارید را دوست دارند و فریزیا یک گل به خصوص معطر است. هنگام امضای کارت مشخص باشید: "از کمک شما در پروژه متشکریم" یا "شما یک دوست عالی هستید".

 

این دستورالعمل ها برای اولین قرار ملاقات نیز کار می کنند. هنگامی که از او خواسته اید بیرون بروید و برنامه ریزی کنید که کجا برود ، یک دسته گل ساده یک حرکت خوب است. در اینجا ، روی کارت پستال میتوانید اینجور بنویسید: "من واقعاً خوشحالم که شما را ملاقات کردم" یا "من نمی توانم امشب صبر کنم تا شما را ببینم".

https://linktr.ee/flowergandomvip

 

 

  • ۰۰/۰۳/۲۲
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی