وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

  • ۰
  • ۰

نمی دانید چه دسته ای از گلها را در دسته گل ترحیم با دوست خود بگنجانید؟ یا در مورد اینکه چه شکوفه هایی را در چیدمان گل مراسم ترحیم ، مانند اج گل خود  قرار دهید ، بلاتکلیف هستید؟

نگران نباشید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

راهنمای نهایی ما در مورد گلهای ترحیم  و معانی آنها 13 مورد از محبوب ترین گلها را برای مراسم ترحیم  پوشش می دهد.

آنچه راهنمای ما را بهترین می کند این است که محبوب ترین گل های ترحیم را می پوشاند. دریافت کننده دسته گل یا گل آرایی از دقت بیشتری که برای انتخاب گلهایی که احساسات قلبی را منتقل می کنند ، قدردانی خواهد کرد.

ما گلهای ترحیم را به ترتیب محبوبیت می پوشانیم .

 

گل گلایل

 

هنگام برخورد با از دست دادن شخص نزدیک ، پیدا کردن بهترین راه برای ابراز همدردی ممکن است گیج کننده و طاقت فرسا باشد.، ما می توانیم به شما در راهنمایی در مورد انتخاب ، سفارش و ارسال گل های همدردی در این زمان دشوار که کاملاً نمایانگر احساسات و عواطف شما هستند ، کمک کنیم.

برای شروع ، هنگام سفارش گلهای همدردی ، مهم است که به یاد داشته باشید که هر نوع گل نماد خود را دارد که نشان دهنده معنی و احساس خاصی است. این چیزی است که در مورد گلها منحصر به فرد و قابل توجه است زیرا آنها به شما امکان می دهند یک پیام معنادار ارسال کنید که فراتر از زیبایی آنهاست تا بیش از کلمات به تنهایی بیان شود. اگر به دنبال راهی برای ارسال پیام صادقانه و قلبی در زمان عزاداری هستید ، برای خواندن یک راهنمای سریع و آسان برای انتخاب بهترین دسته گل برای خود ، به خواندن ادامه دهید.

 

 

بهترین گل ها برای عرض تسلیت
* لیلیوم ها- این گلهای زیبا بیشتر با خدمات یادبود همراه هستند. آنها نشان دهنده بی گناهی و خلوصی هستند که به روح عزیز شما در حال بازگشت بازگردانده شده است. هم لیلوم های سفید و هم لیلیوم های ستاره دار مناسب در نظر گرفته می شوند.

* گل داودی - شکوفه ای محبوب که نشان دهنده عشق ، حقیقت و خوشبختی است ، مادران راهی عالی برای احترام و یادآوری کسی است که یک زندگی کامل داشته است. فقط مطمئن شوید که متوفی اهل فرهنگ آسیایی یا آمریکای لاتین نیست زیرا مادران در آن کشورها نماد مرگ هستند و فقط برای قرار دادن روی قبرها استفاده می شوند.

* میخک-با رایحه ای ملایم و زیبایی ماندگار ، از گل میخک اغلب برای گل های تشییع استفاده می شود. گل میخک سفید به معنی عشق و معصومیت است ، گل میخک قرمز به معنای تحسین و گل میخک صورتی نمادی از یادآوری است.

* ارکیده - این گیاهان زیبا نشان می دهد که شما همیشه مرده را دوست خواهید داشت. فالانوپسیس سفید و ارکیده دندروبیوم از این نظر مناسب تلقی می شوند.

* گلایل - شکوفه گلایل بلند و زیبا است ، عموماً در تاج گل ترحیم  استفاده می شود. گلایل  نماد صداقت ، قدرت و یکپارچگی اخلاقی است. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود هستند و به شما امکان می دهد این گلهای زیبا را در رنگ دلخواه خود ارسال کنید.

* گل رز - گل رز در همه مراحل زندگی یک نماد محبوب است و هنگام انتخاب گلهای ترحیم جنبه معنا دار است. رزهای سفید نشان دهنده احترام ، رزهای قرمز نشان دهنده عشق و احترام هستند ، گلهای صورتی قدردانی می کنند و گلهای زرد نشان دهنده روابط پایدار با متوفی هستند.

* گل نرگس ، لاله و گل بنفشه - گلهای بهاری نمادی از امید ، تجدید و آغازهای جدید هستند. اعتقاد بر این است که آنها برای کسی که داغدار است تشویق می شود. آنها اغلب می توانند در خارج کاشته شوند تا یادآور ماندگار عشق و احساسات شما باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک منبع در زیر کلیک کنید :

منبع : virtualdr

  • ۰۰/۰۷/۱۸
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی