وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

وبلاگی از جنس گل

هر آنچه در مورد گل لازم است بدانید

  • ۰
  • ۰

وقتی فکر می کنیم گلها شکوفه می دهند، به طور معمول فکر میکنیم فقط مخصوص بهار و تابستان هستند ، اما اینطور نیست  ، اکنون وقت آن رسیده است که با رنگ های قرمز و پرتقال پر جنب و جوش در فصل پاییز . در شکوفه های زنده و رایحه دلپذیرشان ، گل های پاییز گرمای فصل را به تصویر می کشند.

انتخاب گل هایی که در این فصل قرار دارند با قیمت مقرون به صرفه تری ارائه می شوند زیرا به راحتی در دسترس هستند. این که آیا به دنبال گل های عروسی یا مناسبت هستید یا می خواهید خانه خود را صنوبر کنید ، در اینجا لیستی از ده گل زیبا که در این ماه در فصل قرار دارند ، آورده شده است.

1) آلستر

فصول کاشت
در اروپا، معمولاً از آبان ماه تا خردادماه و همچنین در نیمکره جنوبی از شهریور تا آذرماه اقدام به کاشت گل آلستر می کنند.

2) گل ژربرا

 

3) زنبق


4) ارکیده 

5) گل داوودی

گل داوودی از محبوب‌ترین و زیباترین گل‌ها در جهان است که در رنگ‌ها و اشکال مختلف شکوفه باز می‌کند. این گل در صورت فراهم بودن شرایطی مثل برخورداری از نور خورشید، خاک غنی و هوای مناسب از رشد خوبی برخوردار است و کاشت و نگهداری آن بسیار آسان است. گل‌های داوودی در اشکال و رنگ ها و اندازه‌های مختلفی رشد می‌کنند و بیشترین رشدشان در فصل بهار و تابستان است. گل داودی دارای نمادهای مختلفی است. این گل در آسیا نماد تولدی دوباره، در اروپا نماد همدردی و همدلی و در امریکا نماد احترام و افتخار است.

گل داوودی به انگلیسی chrysanthemum می باشد و نام دیگر آن گل کرزنتیا میباشد.

گل‌های داوودی در طیف وسیعی از رنگ‌ها گل باز می‌کنند: سفید، زرد، نارنجی، بنفش، قرمز و حتی گاهی گل‌های دو رنگ. اما رایج‌ترین و محبوب ترین رنگ در بین گل‌های داوودی رنگ زرد آن است و به دلیل زیبایی منحصر به فرد این گل به آن گل طلایی گفته می‌شود.

6) آفتابگردان

 


7) دلفینیوم


8) Freesia


9) ماگنولیا


10) گل رز

 


انتخاب گل فروشی آنلاین برای سفارش باکس گلها؟

ما برای خرید گل آنلاین گل فروشی آنلاین Gandomvip.com را پیشنهاد میکنیم ، قیمت های این مجوعه هم به صرفه است است و هم باکس گلها تازه هستند و همچنین رایگان برای شما در تهران گل ها را ارسال میکنند.

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی